.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان 15 شهید گمنام دفاع مقدس
مازندران میزبان 15 شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز،سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندرانگفت: از این شهدا، 13 شهید گمنام و دو شهید نیز شناسایی شدند که مشخصات شهدای شناسایی شده بعدا اعلام می شود.

وی با بیان اینکه پیکر این شهدا دوشنبه 26 تیرماه از محور هراز وارد استان می شوند، گفت: مراسم استقبال از پیکر شهدا ساعت 18 همان روز در میدان قائم آمل برگزار خواهد شد.

سردار ملکی افزود: مراسم وداع با پیکر 15 شهید دوران دفاع مقدس شامگاه دوشنبه 26 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکرهای پاک و مطهراین شهدا نیز پنجشنبه 29 تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در استان تشییع خواهد شد.

وی افزود: سه شهید گمنام در بلده نور ، 3 شهید در هادی شهر، 3 شهید در بندپی شرقی، دو شهید در ساری( ستاد سپاه  کربلا و ستاد ناجا) و دو شهید در پدافند هوایی بابلسر تشییع و خاکسپاری می شوند.

282 شهید گمنام در 104 نقطه  مازندران تاکنون خاکسپاری شدند که با ورود این تعداد از شهدا، مازندران میزبان 295 شهید گمنام در 110 نقطه می‌شود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.